rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 343   |   Dodanych dzisiaj: 771

KASJER SPRZEDAWCA

KASJER SPRZEDAWCA
SPAR w Zaczerniu ZATRUDNI OSOBĘ NA STANOWISKU KASJER SPRZEDAWCA Oczekiwania: - książeczka zdrowia -możliwość wyrobienia - odpowiedzialność - praca w systemie dwuzmianowym MILE W ...

Jedyne i Wyjątkowe - ...

CENA:
570000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 457 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Firma VIDOK Sp. z o.o. - polski producent okien i drzwi, w związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukuje osoby na stanowisko : PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY NA WOJEWÓDZTWO PODKARPACKIE Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - aktywne pozyskiwanie i obsługę klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych - współpracę z deweloperami oraz Partnerami Handlowymi, budowanie długofalowych relacji - przygotowywanie i prezentację ofert handlowych - doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz usług - finalizację sprzedaży oraz podpisywanie umów z klientami - zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej i sprzedażowej - rozwój rynku na powierzonym terenie - realizację założonego planu sprzedaży - tworzenie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy - współpracę z zespołem oraz innymi działami w firmie Wymagania: - doświadczenie w branży stolarki otworowej min. 3-letnie (warunek konieczny) - znajomość branży budowlanej - wykształcenie techniczne mile widziane wyższe - umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe - samodzielność, inicjatywa w działaniu - prawo jazdy kat. B - umiejętność planowania i zarzadzania czasem - motywacja do osiągania celów - umiejętność swobodnej komunikacji z ludźmi - doskonała organizacja pracy, sumienne wykonywanie obowiązków, Oferujemy: - pracę w doświadczonym zespole, - zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, - atrakcyjne wynagrodzenie oparte na stałe wynagrodzenie oraz dodatkowe uzależnione od wyników pracy - nie

Dodane : 2025-09-05 09:27 + czytaj więcej

Opis stanowiska - Instalacja, konfiguracja i obsługa systemów Microsoft Windows - Administrowanie systemami IT, w tym m.in.: instalowanie, konfigurowanie i zarządzanie systemami operacyjnymi Windows Server, zarządzanie systemem poczty elektronicznej oraz systemem obiegu dokumentów. - Administracja aplikacjami, m.in.: Microsoft 365, Microsoft SQL oraz inne - Zapewnienie ciągłości działania utrzymywanych środowisk informatycznych - Wsparcie techniczne w zakresie zgłoszeń z obszaru utrzymywanych systemów - Wdrażanie i konserwacja urządzeń końcowych - Konfiguracja i utrzymanie rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych i procedury odzyskiwania po awarii - Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych: serwery, komputery, urządzenia peryferyjne - Stała współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie zagadnień informatycznych dotyczących wykorzystywanego sprzętu IT i oprogramowania. Wymagania - Wykształcenie wyższe techniczne - Umiejętność administrowania urządzeniami sieciowymi LAN i WAN - Znajomość przepisów dotyczących: Polityki Cyberbezpieczeństwa - Znajomość języka angielskiego - Gotowość do podnoszenia kwalifikacji - Umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz pracy w zespole. - Wysoka motywacja do pracy. Dodatkowym atutem będzie: - Znajomość Systemu Webcon BPS - Znajomość Systemu MacOs - Posiadanie certyfikatów związanych z administrowaniem siecią - Posiadanie certyfikatów związanych z Cyberbezpieczenstwem Oferujemy: - Umowę o pracę oraz atrak

Dodane : 2025-08-28 14:44 + czytaj więcej

Opis stanowiska * Optymalizacja i modernizacja w obszarze energetyki i w zakresie instalacji niskoprądowych. * Wykonywanie przeglądów i konserwacji systemów elektroenergetycznych i niskoprądowych oraz urządzeń i instalacji podlegającym UDT, TDT. * Wykonywaniem prac kontrolno-pomiarowych i montażowych. * Usuwanie bieżących awarii i usterek oraz naprawa maszyn elektrycznych i AKPiA. * Ocena stanu technicznego maszyn. * Prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądami. * Programowanie i obsługa sterowników automatyki. Wymagania * Wykształcenie kierunkowe (energetyka, elektronika, automatyka). * Umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz pracy w zespole. * Wysoka motywacja do pracy. * Gotowość do podjęcia pracy w systemie 3 zmianowym. Dodatkowym atutem będzie: * Uprawnienia SEP. Oferujemy: * Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie. * Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie. * Stabilność zatrudnienia. * Możliwość zdobycia cennego doświadczenia. Liczba wolnych stanowisk: 1 CV prosimy przesyłać: * W formie elektronicznej na adres: [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o podanie tytułu wiadomości: elektryk/automatyk * W formie papierowej za pośrednictwem poczty na adres Euroservice ZPT Sp. z o.o., 37-500 Surochów, 160A z dopiskiem na kopercie "Podanie o pracę" * lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Podanie o pracę". Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać zgodę o poniższej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich d

Dodane : 2025-08-28 14:44 + czytaj więcej

Firma VIDOK Sp. z o.o. polski producent okien i drzwi w związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim Opis stanowiska ˇ pozyskiwanie klientów i kontrahentów na rynku francuskim ˇ przygotowanie ofert handlowych, ˇ rejestrowanie zamówień, ˇ przekazywanie zamówień do działu produkcji i uzgadnianie terminów realizacji, ˇ wyjazdy służbowe ˇ kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem, ˇ budowanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami, ˇ wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, listy przewozowe), Wymagania ˇ znajomość stolarki okiennej (warunek konieczny) ˇ biegła znajomość j. francuskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny) - doświadczenie w branży okiennej (warunek konieczny) ˇ umiejętność organizacji pracy własnej, ˇ umiejętność czytania projektów budowlanych oraz rys. technicznych ˇ mile widziana znajomość oprogramowania typu CAD. ˇ radzenie sobie ze stresem i presją czasu, ˇ samodzielność, ˇ budowanie dobrych relacji z ludźmi, ˇ komunikatywność, ˇ kultura osobista Miejsce pracy : Rudna Mała 75 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : [użyj formularza kontaktowego], tel. 880 788 165 CV proszę przesyłać w j. polskim i j. francuskim. CV powinno być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego prz

Dodane : 2025-09-01 07:20 + czytaj więcej

Zatrudnię operatora koparki kołowej lub minikoparki z doświadczeniem Miejsce pracy - Rzeszów

Dodane : dziś, 15:33 + czytaj więcej

Agencja Pracy Tymczasowej GRH Polska (nr licencji 16998), poszukuje kandydata na stanowisko: Pracownik pakowania paczek Miejsce pracy: Rzeszów OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ Opis stanowiska: Kompletowanie towaru Pakowanie paczek do wysyłki (zarówno kurierskich, jak i do paczkomatów) Pakowanie palet Składanie pudełek/kartonów Uzupełnianie zestawień w Excelu Wymagania: Doświadczenie w pakowaniu paczek minimum 1 rok - warunek konieczny Bardzo dobra sprawność fizyczna Chęć długiej/stałej współpracy Oferujemy: Umowę zlecenie na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia bądź przejścia na umowę o pracę bezpośrednio do pracodawcy Wynagrodzenie 30,50 zł brutto/h Pracę 1 zmianową od poniedziałku do piątku 7:00-15:00 Wolne weekendy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji za pomocą formularza kontaktowego.

Dodane : 2025-09-01 08:10 + czytaj więcej

Zatrudnię Handlowca w branży Palety Drewniane. Praca w Rzeszowie przy laptopie w biurze w godzinach 8/16 od poniedziałku do piątku. Wynagrodzenie 5500 zł podstawa plus premia. Szkolenia i pomoc merytoryczna gratis. Mile widziane doświadczenie jako handlowiec w dowolnej branży. Kontakt e mail: [użyj formularza kontaktowego] tel 8 do 13 codziennie: 666102648

Dodane : 2025-09-06 12:50 + czytaj więcej

Zatrudnię mężczyznę do pracy w ogrodzie.Warunki zatrudnienia i wynagrodzenia do uzgodnienia. Wymagane prawo jazdy.

Dodane : 2025-08-10 10:20 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: Obsługa klienta na sali sprzedaży, doradztwo produktowe, dbanie o estetykę działu, uzupełnianie towaru, praca w systemie kasowym i magazynowym, realizacja celów sprzedażowych i standardów obsługi. Współpraca z zespołem w celu zapewnienia wysokiego standardu obsługi klienta. Wymagania: Zdolność budowania relacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję -Wysoka kultura osobista i zaangażowanie w pracę, -Komunikatywność i otwartość na naukę, -Zdolność pracy z klientem i zespołem, -Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, najlepiej w branży budowlanej, -Mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami montażowymi, Oferujemy: -Umowa o pracę na pełen etat -Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i wyników (dodatkowo świadczenia socjalne, dofinansowanie pracowników w okresie świątecznym, zapomogi, nieoprocentowane pożyczki) -Praca w systemie zmianowym w godzinach otwarcia sklepu -Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji i możliwość awansu wewnętrznego -Szkolenia wdrażające i wsparcie zespołu -Odzież robocza i niezbędne narzędzia -Pracownicze benefity i zniżki Aplikacja: Jeśli jesteś zainteresowana/y naszą ofertą, prześlij swoje CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] w tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska

Dodane : 2025-08-12 13:18 + czytaj więcej

Młodszy Specjalista ds. kompletacji urządzęń Miejsce pracy: Rzeszów, UL. Wspólna Umowa zlecenie na okres 3 miesięcy, z możliwością przedłużenia Zakres obowiązków Przygotowywanie, dystrybucja i serwis powierzonych urządzeń POS i innych towarów zgodnie z procedurami i wytycznymi obowiązującymi w PeP Ewidencja wszelkich obrotów towarów w powierzonych magazynach Przestrzegania obowiązujących procedur i polityk bezpieczeństwa Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych odpowiadających zajmowanemu stanowisku oraz wymaganym kwalifikacjom Wymagania: Podstawowa znajomość obsługi urządzeń POS – mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu i serwisowaniu sprzętu. Umiejętność pracy zgodnie z procedurami – dokładność i przestrzeganie wytycznych obowiązujących w PeP. Skrupulatność w dokumentowaniu obrotu towarów w magazynie. Elastyczność i gotowość do wykonywania dodatkowych zadań – otwartość na współpracę z przełożonymi i realizację zleconych prac. Dobra organizacja pracy własnej – samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych obowiązków. Mile widziane doświadczenie przy wykonywaniu podobnych czynności Wykształcenie: średnie

Dodane : 2025-09-05 07:54 + czytaj więcej

Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Ferrari oraz wiele innych. Jako firma stawiamy przede wszystkim na rozwój zawodowy naszych pracowników. Poszukujemy ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Pracownika administracyjnego z językiem niemieckim bądź angielskim. Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennych obowiązkach administracyjnych, w tym w kontaktach z naszymi zagranicznymi klientami i partnerami. Wymagane kwalifikacje: - Znajomość języka niemieckiego bądź angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, min. B2, - Wykształcenie wyższe: preferowane kierunki: Lingwistyka stosowana, Filologia germańska, Administracja (absolwenci, bądź studenci), - Dobra znajomość pakietu MS Office, - Doskonała organizacji pracy, samodzielność, - Dokładność i rzetelność, - Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku. Obowiązki: - Wsparcie zespołu w działaniach administracyjnych, - Bezpośredni kontakt z partnerami oraz podmiotami zagranicznymi uczestniczącymi w realizacji projektów, - Wsparcie w komunikacji wewnętrznej, w tym przygotowywanie i tłumaczenie korespondencji oraz dokumentów (PL EN/DE), - Terminowe i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań, - Tworzenie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Przełożonych, - Ścisła współpraca oraz efektywna komunikacja z pozostały

Dodane : 2025-09-03 09:56 + czytaj więcej

Pracownik Laboratorium – MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. Miejsce pracy: Kańczuga Godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00–16:00 O firmie: MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. to czołowy producent opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz lider we wdrażaniu innowacyjnych technologii w ich przetwórstwie. W związku z rozbudową Zakładu w Kańczudze i powstaniem nowych miejsc pracy poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownik Laboratorium. Zakres obowiązków: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami Utrzymanie porządku i prawidłowego funkcjonowania sprzętu laboratoryjnego Współpraca z innymi działami firmy Wymagania: Wykształcenie wyższe chemiczne – mile widziane (nie jest warunkiem koniecznym) Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami jakościowymi (np. ISO 9001) Podstawowa znajomość analiz chemicznych Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, dokładność Dodatkowe informacje: Mile widziane osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Pracę w stałych godzinach (8:00–16:00, pon.–pt.) Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu

Dodane : 2025-08-11 11:27 + czytaj więcej

Firma poszukuje pracowników do pracy przy budowie boisk sportowych-pracowników ogólnobudowlanych wymagane cv na email: [użyj formularza kontaktowego] praca od zaraz atrakcyjne wynagrodzenie mile widziane prawo jazdy kat. B oraz inne

Dodane : 2025-08-13 09:42 + czytaj więcej

Gabinet stomatologiczny UKOJA poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku: HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA .   Oferujemy: - Pracę w nowoczesnym i prężnie rozwijającym się gabinecie wyposażonym w wysokiej klasy sprzęt  - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub b2b - Przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole - Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania Zakres obowiązków: - Asystowanie lekarzom podczas wizyt "na 4 ręce" - Przygotowanie gabinetu oraz stanowiska pracy - Pomoc w prowadzeniu dokumentacji medycznej - Dbanie o komfort pacjenta oraz wysoki standard obsługi oraz bezpieczeństwo pacjentów podczas wizyty - Prowadzenie sterylizacji narzędzi. Wymagania: - Ukończona szkoła kierunkowa oraz aktualne uprawnienia - Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole - Komunikatywność, wysoka kultura osobista - Zaangażowanie i chęć rozwoju osobistego - Dodatkowym atutem będą uprawnienia asystentki oraz doświadczenie w pracy przy ortodoncji   Jeśli czujesz, że UKOJA to miejsce dla Ciebie prześlij swoje CV na adres: [użyj formularza kontaktowego]   Prosimy o dopisanie w dokumentach klauzuli: "Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko higienistka stomatologiczna prowadzonej przez Gabinet Stomatologiczny UKOJA, Rzesz

Dodane : 2025-09-06 07:59 + czytaj więcej

Poszukuję stylistki paznokci do pracy w salonie. Przyjmę dziewczynę z doświadczeniem, która potrafi samodzielnie pracować. Wykształcenie może być zawodowe z kosmetycznym ukierunkowaniem. Kontakt wyłącznie bezpośredni i na maila.

Dodane : 2025-09-04 16:07 + czytaj więcej

Strona 13 z 31
zamknij
Zamknij